Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

zondag, april 10, 2005

Vakantie, klussen en andere dingen aan mijn hoofd

De laatste tijd gaat het niet erg snel meer vooruit met mijn animatie.
Deze week heb ik eindelijk weer wat animatie kunnen doen. (weer wat goeie inspiratie opgedaan)

Ik ben helaas nog steeds niet aan textures toe. Het renderen kan dus ook nog niet van start gaan. (loop dus achter op schema) Ik hoop dat het volgende week wat beter gaat.

Het klussen wordt nu deels uit handen genomen door een paar schilders en een klusjes man. Dus ik krijg wat meer tijd om lange periodes door te werken. Dat zorgt ook denk ik voor betere concentratie. Nu heb ik vaak dat ik ergens lekker mee bezig ben en dan moet er weer iets anders tussen door doen.

Morgen weer status van mijn project op school laten zien. Dus ik zit nu even alles beetje bij elkaar te gooien.